Müşteri hizmetleri ekibimiz, British Council ve British Council’ın düzenlediği program ve etkinlikler hakkında bilgi ve yönlendirme sunmaktadır.
Müşteri hizmetleri ekibimizle ücretsiz olarak iletişime geçebilirsiniz. Bununla birlikte, hakkında bilgiler sunduğumuz veya tavsiye ettiğimiz bazı British Council ürün ve hizmetleri için ücret ödemeniz gerekebilir.
Şikâyetinizi nasıl iletirsiniz
Şikâyetinizi e-posta, posta veya telefonla iletebilirsiniz. Bununla birlikte, mümkün olduğu durumlarda şikâyetinizi yazılı olarak almak isteriz. Şikâyetinizi, şikayete neden olan olay veya durumun gerçekleştiği ya da bunun farkına vardığınız tarihten itibaren 90 gün içinde bildirmelisiniz.
Birleşik Krallık dışında
Bizimle Türkiye'den iletişime geçin.
Birleşik Krallık’ta
Birleşik Krallık British Council Müşteri Hizmetleriyle İletişime Geçin:
Telefon: +44 (0)161 884 0291
E-posta: Şu adreste bulunan online formu doldurun: www.britishcouncil.org/contact
Adresimiz:
British Council Customer Service UK, Bridgewater House, 58 Whitworth Street, Manchester M1 6BB, Birleşik Krallık
Lütfen, sadece kişilerden (örn. sınavlarımızdan birine giren bir adayımız) veya müşterilerimizden (örn. British Council programlarından herhangi birine dâhil olan bir kurumun onaylı temsilcisi) gelen şikâyetleri değerlendirebileceğimizi dikkate alın.
Sizi, üçüncü bir gerçek veya tüzel kişinin temsil etmesini isteyebilirsiniz. Bu kişileri aracı kuruluşlar, avukatlar veya eğitim profesyonelleri gibi meslek erbapları veya aile üyeleri ve arkadaşlar arasından seçebilirsiniz. Böyle bir durumda, bu kişilerin sizi temsil ettiğinin ispatı için bir yazılı onay sunmanız gerekir. Bizimle şikâyette bulunmak için temasa geçtiğinizde bu konu hakkında daha fazla bilgi alabilirsiniz.
Ciddi bir kabahat ile ilgili şikâyette bulunmak
Aşağıda belirtilen hususlarla ilgili olarak British Council işyerlerinde ya da British Council çalışanları tarafından herhangi bir olaya tanıklık etmeniz durumunda bize ulaşmak için Safecall kullanın:
- çocukların ya da savunmasız yetişkinlerin güvenliğini etkileyen durumlar
- taciz olayları
- hile içerebilecek durumlar.
Şikayetiniz gecikmiş ücret iadeleri, standart mekan düzenlemeleri ya da sınav prosedürleri ile ilgiliyse, Safecall ile irtibata geçmeyin. Sadece bu sayfanın başındaki şikayet sürecini kullanın. Böylece, kişilerin güvenliğini etkileyen konuları önceliklendirebiliriz ve sizin şikayetinize de daha hızlı bir şekilde geri dönebiliriz.
Safecall, kaygılarınızı bildirmenin bağımsız ve gizli bir yoludur. Tüm dünyada ve birçok dilde size yardımcı olabilmektedir.
Safecall’a telefon ile ya da sanal form ile ulaşabilirsiniz. Kimliğinizi gizli tutabilirsiniz.
Fikirleriniz bizim için önemli
British Council olarak herkese şeffaf, kaliteli ve anlaşılır hizmetler sunacağımızı taahhüt ediyor ve size mükemmel bir deneyim sunmayı umut ediyoruz. Bizimle iletişime geçtiğinizde aldığınız hizmetin kalitesi ya da sunduğumuz ürün veya hizmetlerimiz ile ilgili yorum ve önerilerinizi duymak isteriz.
Bazen işlerin tam olarak istediğimiz gibi gitmeyeceğinin bilincinde olarak bir şikâyet politikası oluşturduk. Yorum veya şikâyetlerinizi bizimle paylaşarak hatalarımızdan ders çıkarmamıza ve hizmet kalitemizi artırmamıza yardımcı olmanızı istiyoruz.
Ne yapacağız
Şikâyetiniz ne olursa olsun, nerede olursanız olun ve bizimle hangi kanalla iletişime geçerseniz geçin; taleplerinizi ciddiyetle ve tarafsız bir şekilde ele alacağımızdan hiç şüpheniz olmasın. Şikâyetinizin bize ulaştığını üç iş günü içinde teyit etmeyi ve şikâyeti 10 iş günü içinde sonuca ulaştırmayı hedefliyoruz. Daha karmaşık ya da “Şikâyetinizin Ele Alınması” bölümünde açıklandığı gibi şikâyetinizin bir üst kademeye iletildiği durumlarda, sonuca ulaşmanın daha uzun zaman alacağını bilmenizi isteriz. Sizinle iletişime geçtiğimizde size bu konuda bilgi vereceğiz.
Şikâyete neden olan sorunları hızlı ve adil bir şekilde çözmek için çalışıyoruz. Size sorunun neden kaynaklandığını açıklayacak ve çözümünü sağlamak için aksiyon alacağız.
Bazen, belli durumlarda sadece özür dileyebiliriz. Ancak yine de, sizden alacağımız geri bildirimlerle süreçlerimizi iyileştirmeye çalışacağız.
Şikâyetinizin ele alınması
Bizimle ilk kez iletişime geçtiğinizde mevcut tüm sorunlarınızı çözmeye çalışırız. Temasa geçtiğiniz görevlimiz, sorunu çözüme kavuşturmak için elinden gelen gayreti gösterir. Bununla birlikte ilgili kişinin, bu süreçte diğer meslektaşlarıyla irtibata geçmesi gerekebilir.
Kimi hâllerde, şikâyetinize, kurumumuzun şikâyetinizle ilgili kişi ya da bölümü cevap verebilir. Şikâyetinizin çok ciddi bir mahiyette olduğu nadir durumlarda, önerdiğimiz çözüm sizi tatmin etmez ise, şikâyet bir üst kademeye iletilebilir. Şikâyetinizi ele aldığımız süreçte size bu konu hakkında daha fazla bilgi sunacağız.
Çözümler
Genel ilkemiz; yaşamış olduğunuz sorunu mümkün olduğu kadar telafi etmeye çalışmaktır.
Her zaman uygulanabilir çözümler sunmak için çalışırız. Bir sorun çıktığında,
- İçten özürlerimizi sunar ve sorumluluk alırız,
- Sorunu kabul eder ve sorunun nedenini açıklarız,
- Vakit kaybetmeden sorunu çözmek için çalışırız ve
- Hizmet kalitemizi artırmak için şikâyetlerinizden ders çıkarırız.
Gizlilik
British Council, yorumlarınızı ve şikayetinizi çözmek için sizden gelen bilgileri kullanacaktır. Bu, British Council Küresel Bilgi Güvenliği ve Gizlilik Politikası doğrultusunda kesinlikle gizli yapılacaktır. Hakkınızda ki bilgiler, şikayetinizi araştırmak ve çözmek için sadece gerekli olduğunda dahili olarak paylaşılacaktır.
Bu konuda daha fazla bilgi için lütfen, ülkenizdeki British Council ofisiyle veya Veri Koruma Ekibi ile üzerinden iletişime geçin ya da https://www.britishcouncil.org/privacy-cookies/data-protection adresinden web sitemizi ziyaret edin.
Dış inceleme
Şikâyetiniz; çok ciddi bir mahiyette ise ve kurumumuz içinde en yüksek kademeye ulaşmışsa, sunduğumuz çözümden tatmin olmamanız durumunda, sizinle iletişime geçerek durumunuzu bağımsız inceleme kurulumuza nasıl sunabileceğiniz hakkında bilgi vereceğiz. Yakın zamanda gerçekleştirilen bir incelemenin sonuçlarını yayınladık.
Erişilebilirlik
Sorunuza doğrudan cevap veremiyorsak, sizi, kurumumuz içinde doğrudan cevap alabileceğiniz bir kişiye yönlendireceğiz. Belirli bir sorunuz varsa ve bu konu hakkında kiminle görüşmeniz gerektiğini bilmiyorsanız, doğru kişi ya da ekiple iletişime geçmenizi sağlayabiliriz. Çalışanlarımız sade İngilizce kullanımı konusunda eğitim almışlardır. Bu nedenle sunduğumuz bilgileri mümkün olduğu kadar anlaşılır hâle getirmeyi amaçlıyoruz. Ayrıca, ihtiyaç duyulması hâlindeBraille alfabesi gibi özel formatlarda da bilgi sunabiliyoruz.